Sivun näyttöjä yhteensä

tiistai 3. joulukuuta 2013

Anteeksi

Juokse
Pakene henkesi edestä
Älä vahingossakaan katso taaksesi
Unohda ihan kokonaan
Älä anna ikinä uutta tilaisuutta
Pysy kaukana minusta

Pakene
Vielä kun voit, älä jää taistelemaan
Älä missään nimessä pysähdy ajattelemaan
Sano mitä mieleen ensin tulee
Unohda kaikki se mitä meillä oli
Se mitä kestimme toistemme tähden

Sillä minähän olen vain paha mörkö
Tahdoinhan minä vain pahaa sinulle
Enkä minä voi ikinä olla pahoillani
Enhän minä ikinä ollut todellinen ystäväsi
Minä olen se paha mörkö
Minusta johtuu kaikki paha
Olen kaikn pahan alku ja loppu

Unohda minut vaikka heti
(Ihan sama jos ei kiinnosta)
Mutta minä oikeasti toivoin
Että voisit unohtaa

Minä olen paha mörkö
En minä sitä tarkoittanut
Tässäkö kaikki se mitä meille jäi käteen?

Olen pahoillani
Anteeksi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti